Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna

+
Wciąż się pobiera z GOGa...

 
W Desperadosa III można było grać chyba tydzień przed premierą ( wyszedł na gog), ale CP2077 to zupełnie inny projekt, nie wiem nie znam się....
 
Naprawdę świetna gra, czapki z głów. I miło ze strony Redów, że jednak dodali ten tryb TPP. Ale, że Ciri będzie główną antagonistką, to się nie spodziewałem!

Dokładnie, mnóstwo zaskoczeń. Ja sobie Johnnego Silverhanda wymieniłem na Geralta i on mi towarzyszył. Na GTX 1060 z RTX + natywne 4k = 80 FPS. Ładnie śmiga, wszystko jak należy.
 
Naprawdę świetna gra, czapki z głów. I miło ze strony Redów, że jednak dodali ten tryb TPP. Ale, że Ciri będzie główną antagonistką, to się nie spodziewałem!
Przeszedłeś całość? Jakie miałeś zakończenie, bo u mnie wszyscy giną...? Musiałem zrobić coś nie tak.
 
Uff... grałem od północy, wam też gra tak często wywala do pulpitu? Przez ten czas też popsuło mi się kilka questów.
 
To pewnie przez to, że nazwałeś Ciri brzydulką, chyba źle to znosi.
Hmmm...musiałem być w jakimś mizgonistycznym (trudne słowo, znam ludzi z doktoratem, którzy go nie znają) amoku, żeby nazwać tak wyjątkowo atrakcyjną fikcyjną postać. Choć po drodze było sporo kwiecistych dialogów, i mogło to umknąć mojej uwadze. Jeśli chodzi o dialogi to całkiem, całkiem, choć bardzo przestylizowane.
 
Widzę ,że na forum same ochy i achy ,ale jak zobaczyłem te wszystkie mikrotransakcje to zachciało mi się wymiotować. Fakt świat jest piękny ,ale gdy rozpocząłem dialog z npcem i wyrzuciło mnie do sklepu bym wydał 5$ na questa to poprostu wyrzuciłem grę z dysku. Zawód roku 2/10. Nie spodziewajcie się mnie więcej na tym forum. Idę do kąta słuchać Samurai i wspominać cień gry wymarzonej.
 
Ej, jak wyjść z tego budynku po ucieczce z Jackiem? Wydaje mi się że już wszystko zrobiłem ale drzwi dalej zamknięte... Mam nadzieję, że to nie glicz i nie będę musiał gry od nowa zaczynać :/