My, forumowicze - przywitaj się!

+
@ robert70r

Dzięki! Choć do matury mam jeszcze 2 lata ;)
So am I :D
Wybrałeś już może kierunek jaki chcesz obrać na specjalizacji, czy nie ma takiej opcji u ciebie w technikum ? :D
Ja mam coś takiego, że w 2/3 klasie trzeba wybrać czy wolisz programowanie, czy grafikę, czy też może sieci i bazy danych. :D
 
@mar-ion

Miło mi słyszeć, że nie tylko ja jestem tu z Podkarpacia, z okolic Rzeszowa. :)

Umie jest takie coś w 2 klasie, ale przy naszym roczniku narzucili nam bazy danych, choć mieliśmy do wyboru sieci albo właśnie te bazy :)
A programowanie, sieci i grafikę, no i oczywiście oprogramowanie biurowe mamy nadal, lecz jako zwyczajne, podstawowe przedmioty zawodowe.
 
Hej, jestem Łukasz i mam 21 lat, tfffuu ... tzn 18 lat + 3 doświadczenia. Czy fanboy Wiedźmina ? No cóż troszkę prawdy w tym jest, ale na forum wiedźmina nie udzielałem się specjalnie. Obecnie studiuję sobie budownictwo na 2 roku i jasna cholera jakże się cieszę, że ta gra nie ma w tym okresie premiery bo pewnie sesja skończyłaby się z kilkoma warunkami :D Pochodzę z małopolski i chyba na początek tyle wystarczy. Pozdrawiam innych forumowiczów ;)
 
Oj no w sumie, kto wie ile potrwa "Coming: When it's ready" :) ewentualnie bronić się będę : when I'm ready! :D
 
To i ja może się przedstawię. :rolleyes: Mam na imię Patryk, pochodzę z okolic Leżajska (zapewne nikt nie wie, gdzie to jest więc dodam, że jest to Podkarpacie, jakieś 50 km od Rzeszowa, a nasze lokalne piwo, może znacie z Biedronki).
O, Leżajsk to najlepszy towar, jaki można znaleźć na półkach w Biedronce i jeden z powodów, dla których czasem odwiedzam ten market (a drugim jest herbata Milton ;P) - piwo pyszne, tanie (2,25 zwykłe, 2,35 niepasteryzowane) i do tego sprzedawane w wygodnych czteropakach. Innymi słowy - Hostajl poleca ;]

A że się tak przyczepię - jak pochodzisz z Leżajska, to czemu reklamujesz konkurencję, i to w dodatku tego sikacza z Warki? ;P xD
 

Yngh

Forum veteran