Gry komputerowe

+

Guest 2686910

Ale ładny ten Kevin Spacey. A multiplayer wygląda na gigantyczny środkowy palec dla Titanfalla.
Aż wstyd przyznać, jestem zainteresowany. Poczekam na recenzje.

Ale ładny ten Kevin Spacey. A multiplayer wygląda na gigantyczny środkowy palec dla Titanfalla.
Aż wstyd przyznać, jestem zainteresowany. Poczekam na recenzje.

Jeśli ktoś jest zainteresowany czym miał być Titan to tutaj jest kilka informacji:

According to ex-Blizzard employees speaking anonymously to the site, the sci-fi MMO took place on a near-future version Earth and allowed players to choose between non-combat and combat-centric professions.

While the report notes many things changed over the course of development between 2007 and 2012, the premise was that mankind had “successfully fought off an alien invasion,” and the end result was a raging war among three factions.

Each wants control of the planet and battle zones spanned the west coast of the US and over into Australia, Europe and South America. New areas would have been added over the years through expansions.

Players in the game would maintain a profession during daytime hours and fight opposing factions once they clocked out. Daytime jobs noted in the article included being a butcher, engineer, mechanic, or business owner. The game also had both a “real world” and a “shadow world.”

When in the real-world, players would work their day jobs, craft, socialize and do other normal day-to-day things. When the “shadow world” was entered, players would participate in death-match missions, battles, and shooter scenarios such as capture the flag.

Classes were Juggernaut, Jumper, Ranger, Reaper and Titan. Obviously, each class contained its own set of abilities and specialization items. Players could also switch between first and third-person view based on whether they were in or out of combat.

Cities in the game would act like “living worlds, full of businesses, shops, and NPCs”, and various city actions would occur depending upon the time of day. It was even said that players would be recognized by NPCs based on prior interactions such as whether you frequented a particular shop quite often.

Sources speaking with Kotaku compared various mechanics to Team Fortress, Team Fortress 2, and that in-game cinematics were a cross between StarCraft 2 and Pixar’s The Incredibles.

Premiera w przyszłym roku, rzekomo już w lutym.

Znaczy tradycji stało się zadość i mamy Barbarian Invasion, które podobało mi się nawet bardziej niż Rome.
Tym razem będę mądrzejszy i poczekam z zakupem na patche oraz mody, jako że RTW2 jest jako tako grywalny dopiero od niedawna i to też zmodyfikowany, vanilla jest zbyt prosta.

Zresztą w lutym moją uwagę pochłonie całkowicie inna gra, a w zasadzie trylogia.

Guest 2686910

Jeżeli będą preorder bonusy i inne DLC do tego Atylli to chyba umrę ze śmiechu. A jeśli ktokolwiek, kto miał do czynienia z Rome'm dwójką zamówi to przed premierą, to umrę ze śmiechu drugi raz. CA ma u mnie równie grubą krechę co Ubi, a to wymaga starań.

Jak to tak bez pre-orderowych DLC? W obecnych czasach?
Tak się nie da.
A i bankowo znajdą się tacy, co to grali w RTW2 i zamówią przed premierą.
Ludzie są niereformowalni, niestety.

Przygodówka od ludzi, którzy tworzyli The Last Guardian.

Może tym razem się ukaże :p.

Vane

A child with an odd ability stuck in a strange land. A dangerous natural environment inhabited by a strange civilization. Vane is an open-world adventure game based on mystery and exploration.

Vane is a single-player game being developed by a few ex-members of The Last Guardian team. The game focuses on unraveling the mysteries of an unknown land via exploration, puzzle-solving and other features yet to be revealed, in an atmospheric and powerful setting.

• Platforms: PC first, others TBA

• Release: when it's done.

Wymagania sprzętowe The Evil Within:

system operacyjny: 64-bit, Windows 7 / Windows 8
procesor: Intel i7
pamięć RAM: 4 GB
wolne miejsce na dysku twardym: 50 GB
karta graficzna: GeForce GTX 670 lub odpowiednik z 4 GB pamięci

"Nie mamy minimalnych wymagań sprzętowych gry. Jeśli spróbujesz grać na sprzęcie poniżej przedstawionej konfiguracji (niezależnie należy zaplanować 4 GB na karcie graficznej) to nie możemy zagwarantować dobrej wydajności."

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/the-evil-within-gra-pc-wymagania-sprzetowe.html

:D

Guest 2686910

Już drugie takie studio. I drugi raz jestem pewien na 90% że na dwugigowych kartach będzie ok.
A jak nie będzie... to śmiesznie się zaczyna robić.

Tak w ogóle, to gra jest na silniku idtech5, czyli tym samym co najnowszy Wolfenstein i nienajnowszy RAGE. Stąd te absurdalne dla gry crossgenowej wymagania VRAMu - megatekstury. A do i7 nie przywiązywałbym żadnej wagi. Wolf też miał ją w wymaganiach rekomendowanych, a działał bardzo dobrze na i5.
Te wymagania to chyba z lenistwa. Nie chciało im się testować gry na słabszych konfiguracjach, więc wrzucili w komputer prezesa Bethesdy, działało, więc zapisali na kartce jako "rekomendowane".

Last edited by a moderator:
"wolne miejsce na dysku twardym: 50 gb" "karta graficzna: Geforce gtx 670 lub odpowiednik z 4 gb pamięci"

....Co?!.

Przepraszam za moją ignorancję ale czy oni zrobili MMO z tej gry czy mi się tylko wydaje? 50GB?!

Last edited:
"wolne miejsce na dysku twardym: 50 gb" "karta graficzna: Geforce gtx 670 lub odpowiednik z 4 gb pamięci"

....Co?!.

Przepraszam za moją ignorancję ale czy oni zrobili MMO z tej gry czy mi się tylko wydaje? 50GB?!

To normalne, gra jest na tech5 a tam tekstury ważą nieziemsko dużo, oj może być koszmarek optymalizacji na PC tak jak nowy Wolfenstein.

Czy mi się tylko zdaje, czy zatoczyliśmy koło? Jakieś 2-3 lata po debiucie x360 wszem i wobec ogłoszono śmierć gier na PC, a tytuły AAA nań były ordynarnymi kiepsko zoptymalizowanymi potworkami. Potem w miarę starzenia się konsolowego hardware'u PC przeżywało "renesans". Teraz znów dostajemy śmieci. Założę się, że zaraz opublikują liczby z excela, jak to mało się kopii na PC sprzedało i w ogóle piractwo (blaszaki umierajo!).

Uroboros itd.

Oj, właśnie mam wrażenie, że odżywa. Kojima przerzuca MGS na PC po tylu latach, to samo Square Enix z FF. Microsoft swoje exclusive'y portuje na komputery osobiste (z różnymi skutkami, no ale lepsze to niż nic).

Top Bottom