Wiedźmin 3: Dyskusja na temat wymagań sprzętowych

+
@Muad'Dib Rada na przyszłość jeśli chcesz aby ktoś powiedział czy gra pójdzie (inną sprawą jest to że jak na razie nie znamy wymagań) to nie zapominaj o karcie graficznej i modelu procka. Jedno jest pewne RAM-u ci nie zabraknie.
 
Witam Waszmosciowie i Wacpanny.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem kompletny laik jeżeli chodzi o technologie komputerową.Stąd też pozwoliłem sobie zamieścić tutaj me pytanie.
Zaznaczam również,że ze względu na to, iż cierpię na chroniczny brak czasu dlatego też, nie czytałem wszystkich ponad 230 stron tego tematu , stąd proszę o wyrozumiałość....do brzegu zatem...:
posiadam kompa Intel Core i7 CPU 3,6GHz 16GB RAM Dysk SSD 128GB i SCSI 500GB....czy przy takim sprzęcie Wiedźmin 3 pójdzie na full detalach?Czy będzie to gra płynna czy mam się nastawić jednak na pewne "zgrzyty"?czy korzystniej będzie zainstalować grę na SSD tam gdzie system czy jednak na zwykłym dysku?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
M'D
o/

No bez karty graficznej to ty nie popykasz.
 
Cholera faktycznie zapomnialem... karta graficzna:
GeForceGTX 670
...dzieki Rhobar
btw gdzie znajde model procka...?
 

Guest 2686910

Guest
Cholera faktycznie zapomnialem... karta graficzna:
GeForceGTX 670
...dzieki Rhobar
btw gdzie znajde model procka...?
Prawym na 'Mój komputer", potem 'Właściwości'. Tam masz napisane. Wysokie lub średnio-wysokie stawiałbym (optymistycznie), ewentualnie średnie (pesymistycznie).
 

Guest 3669645

Guest
Karta graficzna trochę ustępuje reszcie podzespołów, ale myślę że spokojnie ruszy na wysokich. W full HD i co najmniej 30 klatkach, oczywiście. No chyba, że W3 to będzie tragedia pod względem optymalizacji :p
 
Mam pytanie na jakich ustawieniach może pójść na sprzęcie AMD 7850 OC 2GB Procesor intel core i5 650 4GB RAM w rozdzielczości 1440x960