Nowe Forum - bugi, błędy, zgłoszenia

+
Status
Not open for further replies.
...I latach :p Brakuje mi osiągnięć Level up! od I do V i Szacun na e-dzielni nie mam nic a mam 63 REDpointsy. To sam wyszukałem możliwe że brakuje mi czegoś więcej, ale niestety nie znam się.
 
...I latach :p Brakuje mi osiągnięć Level up! od I do V i Szacun na e-dzielni nie mam nic a mam 63 REDpointsy. To sam wyszukałem możliwe że brakuje mi czegoś więcej, ale niestety nie znam się.
Dobra, jutro (tzn. dzisiaj, ale w bardziej rozsądnej godzinie) przejrzę listę achievementów i zobaczę, które powinieneś mieć.
 
Z tymi acziwkami jest taki problem, że nawet się nie wie, czego się nie ma. A nawet jak się ma pewne podejrzenia, to nie ma ich jak sprawdzić. Przykładowo podobno jest acziw za iluśtamkrotne użycie słowa "wiedźmin". I jak tu dojść, czy już się przekroczyło próg? Przecież nikt nie będzie przeglądał wszystkich swoich postów i liczył. A i trudno się spodziewać, by moderatorzy chętnie się zatrudniali do osobistego przeglądania postów każdego forumowicza.
 
Przykładowo podobno jest acziw za iluśtamkrotne użycie słowa "wiedźmin".

Jest za stukrotne. I ja go nie mam, choć jestem przekonany, że mieć go powinienem :). Już kiedyś nawet to zgłaszałem, ale zaginęło gdzieś w pomrokach forum :).
 
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin
Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin Wiedźmin