Sens życia, filozofia, polityka, gospodarka

+
Status
Not open for further replies.
W tym miejscu proponuję zakończyć. Jeśli macie dalsze uwagi dotyczące pisowni, podzielcie się nimi via PW, proszę.
 
Masz nieaktualne informacje, nie jestem studentem :) Poza tym, mam tytuł naukowy z polonistyki, więc trochę zabawnie brzmi, jak imputujesz mi ignorancję.

:D
Wytłumaczysz nam jak posiadanie tytułu naukowego (jak wspaniale to brzmi) z polonistyki automatycznie zwalnia Cię z bycia ignorantem? W czasach gdy do otrzymania tytułu naukowego nie potrzeba żadnego wysiłku, ani zaangażowania w to co się studiuje, szczególnie w naukach humanistycznych? (uwierz mi sam posiadam "tytuły naukowe" licząc licencjaty nawet kilka, choć przyznam żadnego z polonistyki - wiesz odwieczne problemu z interpunkcją i ortografią skreśliły mnie w przedbiegach :().
W dzisiejszych czasach tytuły naukowe już na nikim nie robią wrażenia, a często spotyka się nawet profesorów którzy na swe badania i swą pracę maja bardziej wywalone niż ich studenci.
Jak jesteś ignorantem to ci tytuł niestety nie pomoże.
 
Last edited:
(dobra wróżka na Twitterze zdradziła mi, że Slwstr szykuje nienawistną notkę na temat tego shitstormu pod adresem MRW i jego artykułu)
 
Pierdzimy ze strachu, zwłaszcza lnrnr.

A tymczasem postanowiłem dokonać naukowej interpretacji: