Co nieco o sprzęcie

+

Co nieco o sprzęcie

  • poniżej 25 FPS

    Votes: 9 2.1%
  • co najmniej 25 FPS

    Votes: 28 6.7%
  • co najmniej 30 FPS

    Votes: 141 33.5%
  • co najmniej 40 FPS

    Votes: 93 22.1%
  • co najmniej 60 FPS

    Votes: 98 23.3%
  • nie patrzę na framerate

    Votes: 52 12.4%

  • Total voters
    421
Jeśli mogę dodać coś od siebie do tej pouczającej dyskusji(A przyglądam się jej od początku) zakładając, że moje zdanie ma w ogóle jakieś znaczenie to chciałbym zgłosić Votum separatum. Nigdy nie podkręcałem sprzętu własnoręcznie ani w żaden inny sposób nie potrafię tego robić nie znam się na tym nie dotykam tego. Zawsze się obawiałem, że zniszczę coś tam w środku korzystając z komputera opieram się na tym, co sprzęt mi daje od siebie to chyba nie najlepiej wróży na przyszłość co? Choć przyznać muszę, że jestem zadowolony a mój procesor ciągnie nawet bieżące marki i tytuły.

I ja nigdy nie kombinowałem przy OC, ale może z racji tego, że niemal od zawsze towarzyszą mi laptopy. I choć byłem nakłaniany do samodzielnego podkręcania to chyba skorzystam z tego oferowanego przez płytę główną, mianowicie poprzez przesunięcie suwaka na pozycję 4.4 - i tu chciałbym się o coś zapytać tych bardziej w temacie obeznanych -Czy zmieniając w ten sposób taktowanie, płyta zmienia również napięcie, czy tutaj już sam będę musiał pogrzebać?
 
Rozumiem ja też mam małe pytanko.
Zepsuło mi się wejście do słuchawek słuchawki przerywają dźwięk przechodzi na jedną słuchawkę i trzeszczy. Słuchawki są nowe i dobre, bo sprawdzałem je na innych urządzeniach działają bez zarzutu doszedłem, więc do wniosku, że to kwestia wejścia słuchawkowego w PC. W związku z tym mam pytanie:
Czy przez to spaprane wejście muszę zmieniać całą płytę główną czy wystarczy wejście?
 
Czy zmieniając w ten sposób taktowanie, płyta zmienia również napięcie, czy tutaj już sam będę musiał pogrzebać?

Gdyby tak było to by nikt sobie tym głowy nie zaprzątał. :p