Co nieco o sprzęcie

+

Co nieco o sprzęcie

  • poniżej 25 FPS

    Votes: 9 2.1%
  • co najmniej 25 FPS

    Votes: 28 6.7%
  • co najmniej 30 FPS

    Votes: 141 33.5%
  • co najmniej 40 FPS

    Votes: 93 22.1%
  • co najmniej 60 FPS

    Votes: 98 23.3%
  • nie patrzę na framerate

    Votes: 52 12.4%

  • Total voters
    421
Szybka piłka :p Gigabyte GeForce GTX 970 OC czy Palit GeForce GTX 970 JetStream?
Gigabyte ma świetne chłodzenie i fajnie się kręci, ale za to jest strasznie długi i (podobno) słyszalny nawet kiedy nie jest obciążony.
Palit ma za to tryb półpasywny (wiatraki się w ogóle nie kręcą kiedy karta nie jest obciążona) i sympatyczne temperatury, ale gorsze niż w Gigabyte, no i nie ma normalnych wyjść HDMI czy DisplayPort, tylko ich wersje mini.

---------- Zaktualizowano 07:52 ----------

Mam pytanie do znawców ;) Nie znam się na sprzęcie kompletnie, ale pomyślałam ostatnio, że może dałoby się coś jeszcze wykrzesać z mojego laptopa, jakoś go podkręcić, polepszyć wydajność, specjalnie pod Wieśka, bo z chodzenia reszty gier jestem bardzo zadowolona. Nie wiem czy w ogóle powinnam się w tym paprać, skoro się na tym nie znam, ale jak jest coś relatywnie prostego, co mogę zrobić to napiszcie :) Jest to seria gamingowa, więc coś się powinno dać zrobić.
Z laptopami jest taki problem, że ich chłodzenie jest po prostu za słabe na podkręcanie. Poza tym chyba żadnego procesora laptopowego nie można podkręcić, takie opcje są po prostu zablokowane. Jak już, to możesz spróbować wycisnąć parę megaherców z karty graficznej, ale musiałabyś uważać na temperatury, albo kupić po prostu podkładkę chłodzącą.
 
Nowa wersja zajawki 1 oraz 2.
Przed tym aż wypuścimy cały materiał.
Co o tym myślicie ? Sugestie mile widziane :)


https://www.youtube.com/watch?v=wLI6jW8mr4Y

https://www.youtube.com/watch?v=sm-6NXrxwRU

Tu info na forum Nvidii.

https://forums.geforce.com/default/...tan-x-and-i7-5960x-cpu-on-ln2-oc-sneak-peak-/