Save z W2 do W3/symulacja wyborów

+
Takie coś jest najprawdopodobniej niemożliwe, nawet Bioware wołało stworzyć cały system generowania zapisów zamiast importera.

Hm....

Dla chcącego nic trudnego. Wystarczy, że byłby to osobny program (na PS network czy PC) przekładający wszystkie możliwe stany gry (twórcy przecież je dobrze znają i mają dokładnie spisane z czasów produkcji Wiedźmina 2) na informacje czytelne dla konsolowej wersji Wiedźmina.
Ale widać jednak wybrali inną drogę.
 
Dla chcącego nic trudnego. Wystarczy, że byłby to osobny program (na PS network czy PC) przekładający wszystkie możliwe stany gry (twórcy przecież je dobrze znają i mają dokładnie spisane z czasów produkcji Wiedźmina 2) na informacje czytelne dla konsolowej wersji Wiedźmina.
Ale widać jednak wybrali inną drogę.
To napisz taki. Gdyby to nie było trudne, to nie musieliby wybierać okrężnych i trudniejszych dróg.
 
Nie jestem programistą i nie mam odstępu jasnego dostępu do stanów gry.

Jednak z logistycznego punktu widzenia zagadnienie nie wydaje się skomplikowane (jak tworzyli dwójkę przecież jakoś mieli w planach/głowach kontynuację, czyż nie? ) .
 
No i po raz trzeci muszę napisać, że to nie jest kwestia napisania programiku, a przeskoczenia innej architektury. Plik zapisu W2 jest nie do przekonwertowania na inny niż PC system.
 
Ale jak napiszesz program, który będzie "przekonwertuje" (w tym przypadku stworzy od zera) "stany zapisu" dla konsoli (na podstawie oczywistych danych wejściowych z PC) to wówczas nie będzie żadnego problemu.

Pomyśl o tym w takich kategoriach poniższej metafory:
Masz przepis na piękne czekoladowe babeczki. Książka kucharska okraszona cudownymi zdjęciami finalnego wypieku. Jednak fotografią się nie najesz, a nawet jej nie spróbujesz :)P) . Stąd też bierzesz podane składniki i przygotowujesz wedle przepisu, aby następnie wypiec je w piekarniku i tym sposobem móc skosztować pysznego deseru.
 
Nie jestem programistą i nie mam odstępu jasnego dostępu do stanów gry.