Recent content by bezlitosny97

+
  1. B

Panam Palmer Storyline/Sidequests DLC [Spoilers]

I'm really getting more depressed and impatient for the DLC. I played all night with companion mod to feel a little bit better, but I just realized that mods will not solve the problem (as I thought before), no matter how good they will be. Companion mod fan ending(YT video)
  2. B

Porozmawiajmy o DLC [SPOILERY]

Po premierze Dzikiego Gonu powstał wielki wątek na forum, który zapewne Nasi developerzy dobrze pamiętają. "Immersion Destroyer", bo tak nazywał się ten wątek, wytykał problemy związanego z pustką świata po zakończeniu głównego wątku gry. Mi się wydaje, że fajnym pomysłem na podtrzymanie...
  3. B

[Mega SPOILERS] Immersion Destroyer.

Well, the Blood & Wine ending is not so bad. They do not drop us into an empty world as it is done in the case of the Wild Hunt, but I feel still unsatisfied because it is still not what we expected. It is certainly in a sense, a good ending and a well deserved rest to Geralt, but this ending...
  4. B

Wiedźmin 3: Krew i wino - recenzje, wrażenia [BEZ SPOILERÓW]

Dla mnie 9,75/10 Plusy: - Fabuła - Dialogi 100/10, świetne nawiązania. - Ten niepowtarzalny klimat przy ogniskach razem z Regisem sprawiały w pewnych momentach że na prawdę, czułem się jak podczas czytania sagi. - Wątek z krasnoludami przy turnieju Gwinta, tylko szkoda że, nie dokończony...
  5. B

MINUSY Wiedźmina 3 & niedotrzymane obietnice

Gdyby się na siłę przyczepić, to owszem idzie znaleźć parę minusów w Wiedźminie, według mnie jest to: Rozwój Postaci (System Umiejętności), według mnie był dosyć nie trafionym rozwiązaniem i ja osobiście po pewnym czasie nie czułem frajdy z awansowania Geralta na co raz to wyższy poziom...
  6. B

Imagine, you return back after the game finale to Dandelions Tavern. Ciri, Triss, Yen, Zoltan, Dandelion, Eskel, Lambert, Dudu and Priscilla is waiting for you there. You drink together and remembering good old times (f.e. some stories from the saga/previous games). Horse race with them, playing...
  7. B

Bug w misji "Od miecza, głodu i zdrady" z dodatku SzK (v1.12.1)

Bug w misji "Od miecza, głodu i zdrady" z dodatku SzK (v1.12.1) Otóż mam mały problem związany z misją poboczną dodatku "Serce z Kamienia". Zadaniem jest (tak jak widać na zdjęciu) znalezienie zatopionej łodzi korzystając z wiedźmińskich zmysłów. Po znalezieniu tej oto łodzi i...
  8. B

From Reddit: Geralt explains why we all felt so empty after finishing the game..
  9. B

Szukam moda / Proponuję moda

Jestem dość zielony w temacie, więc gdybym mówił jakieś głupoty, prosiłbym o kulturalne sprostowanie. :) Co do tej grafiki z E3 2013: skoro dostęp do REDengine3 ma tylko CDPR i za pomocą modów raczej tego nie da się załatwić bez użycia samego silnika, to w sumie czemu REDzi nie wypuścili...
  10. B

Exactly same feeling here. Since The Witcher 3 is the last game of Geralt of Rivia, they really should make a little "farewell" content, something like "The Citaldel" from Mass Effect 3.
  11. B

Chcemy Wiedźmina 4?[ankieta]

Myślę, że istnieje pewna szansa na kolejne dodatki, REDzi wspominali o tym, że rok 2016 ma być ostatnim dla Wiedźmina 3. Dodatek "Krew i Wino" wyjdzie gdzieś mniej więcej w maju/czerwcu, więc będą mieli jeszcze pół roku by wypuścić jakąś nową zawartość. Nie wydaję mi się jednak, że owa zawartość...
  12. B

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/348/? Another mod which can help a little bit
  13. B

Almost 9 months passed since I finished the Wild Hunt and Im still kind of depressed! I dont know, maybe it is because of the witcher saga I read in the last time or maybe the game was just so good that I still think about it. Many months passed and theres still no clear official statement from...
  14. B

I dont believe in CDPR, they will not fix it... Our last hope is the modders. I think it is not so hard to move everyone to Chameleon and to make it possible to play gwent with them! Dialogues can be fixed same as it was done with Zoltan and Dandelion. Is it really so much?
  15. B

in the hope that one of the developers will read it, and keeping the thread alive, I post my previously added suggestions
Top Bottom