Recent content by BigBic

+
  1. B

    [BUG] Złoto Głupców

    U mnie to samo - bandyci się nie ruszają po rozpoczęciu walki. Reinstalacja DLC nie pomaga.Pytanie kiedy patch 1.12 i czy uda się to naprawić ?
  2. B

    Patch 1.10 - PS4 - Quest Fool's Gold Beginning Bug

    Yup - same thing on PC v1.11 . Please fix DLC ! Reinstalling DLC didnt help :(
  3. B

    Wiedźmin 3 - system craftingu

    Potwierdzam , patch 1.06 nic nie naprawił . Mimo że mam w plecaku dużo mniejszych run to w ekranie craftingu gra mi mówi że ich nie mam .
  4. B

    Dziękuję developerom!

    Dziękuję CDPR za magiczny miesiąc. Za miesiąc bycia wiedźminem. Gram w gry od 25 lat i uważam że ta jest najlepsza w jaką grałem. Niesamowity słowiański klimat, dbałość o szczegóły, artyzm, genialna ścieżka dźwiękowa i dialogi. Absolutny światowy top. Zmietliście konkurencję totalnie. Myślę że...
  5. B

    Zakończenie - dyskusja

    Każdy kto czytał sagę na pewno czeka z niecierpliwością na "Krew i wino" . Przygoda w Toussaint musi być rewelacyjna !
  6. B

    Patch 1.05 - nowe bugi

    Potwierdzam - alchemia leży całkowicie . Nie da się zrobić mocniejszych mutagenów a także albedo ,nigredo , rebis itd - komunikat "już masz ten przedmiot" . W ten sposób zostajemy pozbawieni możliwości zrobienia mocnych eliksirów gdzie dwa takie składniki są potrzebne - na przykład wyśmienita...
  7. B

    Wiedźmin 3: alchemia

    Cały w skowronkach zainstalowałem nowy patch 1.05 - rewelacja , zlikwidował trochę bugów i ... zabił alchemię . Nie wiem kto to robił ale efekt jest masakryczny . Otóż nie da się już zrobić Albedo , Nigredo , Rebis czy innego Vitrolu - czemu ? Ponieważ po zrobieniu pierwszego gra informuje cię...
  8. B

    [PS4 Bug] Innkeeper in Arinbjorn

    Same problem here (PC patch 1.04)
  9. B

    Wiedźmin 3 (PC): mój FPS