Recent content by DeceivingEric

+
  1. D

    Liste des modifications de la mise à jour next-gen

    J'ai été vérifier par moi-même et ses répliques ont bien été redoublées par un autre comédien. Si tu veux, tu peux comparer avec de vieux walkthrough, il a maintenant une voix moins grave.
  2. D

    Liste des modifications de la mise à jour next-gen

    Bonjour, j'ai remarqué sur des streams que la VF de Gaunter de Meuré a changé, mais apparemment c'est juste pour la scène de l'auberge, pour HoS il aurait encore sa VF d'origine. Autant si c'était parce que le patch contient de nouveaux dialogues ou réécris et que le comédien d'origine était pas...
  3. D

    Problem with quests' XP

    Ok, thanks man! I though I would wait forever before finish the game start the DLCs quests!
  4. D

    Problem with quests' XP

    All right. I just finished the quest Possesion (lvl 17) and being level 22, that's why it got me only 37 xp. How over it can you be before it reduce the xp reward?
  5. D

    Problem with quests' XP

    Problem with quests' XP I bought the compete edition of the game last august, I'm lvl 22 on Skellig and the quests are only giving like 20, 30 or 40 point at best. I found out it was patch on the original release game, but seems like it's returning here.
Top Bottom