Recent content by endriu1145

+
  1. E

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Na najwyższym poziomie trudności, wszystkie misje, znajdżki etc. w 12h ;) gram już jakieś 6h i wykonałem tylko z 3 zadania po sadzie więc jest świetnie ;)
  2. E

    Wiedźmin 3: platformy

    Ja mam tylko pytanko odnośnie trudności ;) jaki poziom grasz i jak to wygląda a także bestiarusz etc. czy jak czytamy to nie ma problemu z tym, ze coś nowego dojdzie i to przewiniemy nie wiedząc jak w wiedzminie 2.
  3. E

    Wiedźmin 3: platformy

    Tez chciałbym wiedzieć gdzie moja gra :O też czekam, troszkę ogarnijcie się z tym, że wszyscy grają na ps4... sam czekam aż będe mógł odebrać z paczkomatu ;)
  4. E

    Wiedźmin 3 - grafika

    A ja właśnie ściągnąłem wersje nagrania na xboxa bez kompresji i jestem bardzo zadowolony z grafiki, będę nią się jarał chociaż i tak gram na ps4 i jestem zadowolony z tego bardzo, grafika moim zdaniem jest piękna, oczywiście wszędzie znajdą się babole, ale na tą chwilę jestem wielce rad z...
  5. E

    Wiedźmin 3 - poziomy trudności, AI przeciwników

    Na pokazie od Redów można było zobaczyć jak Geralt wymaksowany tj. wszystkie skille itd. pełny rynsztunek etc. na najwyższym poziomie walczył z potworem, on zadawał bardzo mały dmg. za to przeciwnik uderzył go 2 razy i całe hp spadło z Geralta. To może w jakimś stopniu zobrazować Ci poziom...
  6. E

    Dyskusja o artykułach i mediach dot. Wiedźmina 3

    Hmm powiem, że piosenka w wersji angielskiej jest świetna, trailer to po-kur...-ezja ! ;) Najlepszy imo potem killing monster reszta szczerze mi się nie podobała nie zrobiła takiego hype, takich momentów, że chce śpiewać tą piosenkę (zamiast tego ją ciągle nucę ) .
  7. E

    Wiedźmin 3 - grafika