Recent content by Tony3zony

+
  1. T

    Co nieco o sprzęcie

    Hej wszystkim ! Śledzę wątek od dłuższego już czasu i pomyślałem sobie, czemu nie zapytać się was o pomoc. Otóż, mam wielką prośbę do was. Chce sprezentować ojcu laptopa, który zmieściłbym się w przedziale cenowym 3800-4000zł. W kwestii laptopów jestem totalnym laikiem. Nie wiem jak wygląda...
  2. T

    AI i zachowania zwierząt i potworów poza walką

    Tak jest zrobiony ten system. Kiedy wchodzisz w walkę wszystkie drzwi w danym pomieszczeniu są blokowane, tyczy się to też niektórych przejść tak ja to było w twoim przypadku. Można tak zbugować Barciowe Widziadło albo ludzi w kwaterze Mengego .
  3. T

    AI i zachowania zwierząt i potworów poza walką

    Będąc dzisiaj na szlaku, spotkałem dwa konie, które z przerażenia zgubiły ogon, oczy i grzywę :) https://youtu.be/jldph4LO6is
  4. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Reset zwraca punkty z leveli jak i z miejsc mocy.
  5. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Tak, przychodzi.
  6. T

    [SPOILERY] Wiedźmin 3 - Humor, satyra i easter eggi

    A ja znalazłem coś takiego z Gry o tron
  7. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Co jak co, ale ostatni boss fight jest słaby i za prosty. No i ma potężną lukę która niesamowicie ułatwia cały pojedynek...
  8. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    UWAGA UWAGA! Do wszystkich niecierpliwych jak ja. Jeśli koń nie przywołuje się po pierwszych 2 kliknięciach "X" nie spamcie dalej bo może się to skończyć w dość dziwny sposób... https://youtu.be/pIEdO-SY2Uw
  9. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Czy jest możliwość wyłączenia automatycznego wyciągania/chowania broni lub też wyłączenia utomatycznej zmiany miecza gdy otrzymamy obrażenia od innego typu przeciwnika ?
  10. T

    Wiedźmin 3: Dziki Gon