Search results

+
  1. O

GWENT: Ask a Dev

Hey Mr. Burza, any plans for ingame statistics? It's a important reason for me to use decktrackers. I want to know how my winrate is, what the others play and how my deck has to be adjusted to fit in the meta. How often I face Eithne, Brouver etc. pp. Would be cool to have it ingame. cheers,
  2. O

Homecoming Reveal

I'm still sceptical. It wasn't much gameplay, but t seems to be a slow and non-dynamic version of the gwent I love. So you can push that Olaf to 70 points? Wait for my Margarita i can tutor out, because I thinned correctly knowing your gameplan. Wonder if such huge, and beloved pointswings are...
  3. O

Netdecking Discussion [Why is everyone doing it?]

I made new Deck today and played some ranked matches in order to test it. I made 11 matches and faced different shupe decks 8 times!!! Bad luck matchmaking or is the meta dying?
  4. O

GWENT Masters schedule changes

Thanks for the fast reply!
  5. O

GWENT Masters schedule changes

Hey CDPR, what are your plans for players reaching GM during July/August and during offseason? Will they be able to play in Proladder after Homecoming? Best regards,
  6. O

New video – Swap Update overview

I'm somewhat dissappointed, if it's only the changes they telling in the vid. If there will not also come changes to other cards/ new cards it will just be alchemy and greatswords instead of alchemy and Henselt-machines.
  7. O

Neues Video: "Austausch"-Update-Übersicht

Sofern dies abschließend alle Neuerungen durch den Patch sein sollten, bin ich doch ein wenig enttäuscht.
  8. O

Put Patch on PTR Now

Because it will be my first balance patch... what can I / we expect? How have been the last ones? Only some cards are gonna be nerfed/ buffed, or all /majority? New cards? I just achieved rank 20 and wanted to fight for GM next month? Good time after patch? Maybe some of the pioneers can give me...
  9. O

Zeit für ein weiteres Premium-Keg-Wochenende!

Konnte gestern 4 Goldene und 8 Silber in der Sammlung willkommen heißen. Gleich ein neues Deck gebastelt. :cool:
  10. O

It's time for another Premium Keg Weekend!

50 kegs: 4Gold and 8 Silvers. I'm happy with it!
  11. O

Ich finde einfach keine Ranglistengegner mehr. :/

Hey Mr. Bamboozled, ich würde die Frage nochmal im englischen Forum stellen, weil häufiger frequentiert. Oder direkt an die Entwickler/ Support wenden. Klingt nach einem bösen Fehler im System.
  12. O

Frust

Natürlich YRDEN. Gut dass jemand mitdenkt.
  13. O

2 rows instead of 3. Homecoming. [POLL]

+1 :cool:
  14. O

Frust

Ich denke man muss einfach damit leben, dass man bei manchen matchups den Kürzeren zieht. Engine gegen Emhyr geht denke ich im Normalfall an Emhyr. Emhyr gegen Scioa-Scorch und vor allem gegen NG-Reveal mit Venendal-Elite wird im Normalfall alt aussehen. Da können die dann einen Nerf fordern...
  15. O

und wieder hat ein Supernoob seinen Weg gefunden

Die Nekker stehen nicht wieder auf, sondern es wird durch den Todeswunsch eine andere Nekkereinheit aus dem Deck herbeigerufen. Immun verhindert nur, dass eine Einheit zum Ziel wird. Sie kann demnach nicht ausgewählt werden. Globale Effekte (Wetter, Scorch etc.) und andere Karten die kein...
  16. O

Frust

Um einen Späher auf Stärke 20 zu bekommen, muss er mindestens 4 Karten zuvor ausgespielt haben. Wer das zulässt hat selbst Schuld. Sonderlich stark ist das auch nicht, schließlich gibt es genügend Bronze die eine Stärke um die 10 haben. Plus, die Einheiten sind nur verstärkt und nicht...
  17. O

Starterpaket - lohnt es sich?

Alles keine Überkarten. Solltest du weiterhin NG spielen wollen bleibt eigentlich nur Triss. Unter Umständen kannst du versuchen sie in ein Slave-Infantry Deck einzubauen. Allgemein denke ich, lohnt es sich nicht sich allzu sehr einen Kopf zu machen. Gwent ist sehr großzügig mit Belohnungen...
  18. O

Starterpaket - lohnt es sich?

Man kann sich auf Gwentdb die einzelnen Karten anschauen. Dort sieht man unten rechts, wie häufig die Karte verwendet wird. Ist ein ziemlich guter Indikator, ob eine Karte brauchbar ist. Ob es sich Starterpaket lohnt? Neue Karten lohnen immer! ;)
  19. O

GWENT Homecoming — see what's next for GWENT

My thoughts and feelings about HOMECOMING: exited and frightened. Frightend because I really like the game (ok, I'm addicted) and I hate the idea about loosing a row. I like movement a lot, all my decks till now were dependent on that mechanic to work out. So please keep the rows! Also, I'm not...
Top Bottom