Search results

+
  1. U

Sprzęt do wiedźmina 2: Zabójcy Królów

Na niskich na 100% pójdzie, może zaszaleje też na średnich.
  2. U

Wiedźmin 3: świat

Mógłby mi ktoś przedstawić definicje tego pojęcia "Skalowanie świata" ? Jestem zielony w tych tematach a google nic mi nie mówi.
  3. U

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Albo te małe małpo-podobne stworki z Wiedźmina 1, które biegały pod naszymi nogami.
  4. U

Wiedźmin a mody do innych gier

http://www.youtube.com/watch?v=YBjDU-_S6jk - Mod do Skyrim teksturami i modelami prosto z W2.
  5. U

@Mengaard To samo podczas walki, nie pamiętam czy w W2 na twarzy Geralta gościł wrogi grymas, ale w W3 mogłoby to nieźle wyglądać, takie coś zastosowano w Assassin's Creed III i IV nieźle to wygląda.
  6. U

7. U

@UP Gdzie ta wiadomość o białych włosach? Może mnie coś ominęło ?
  8. U

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Nowy zwiastun

...w grze najlepiej.
  9. U

Polecam pierwsze 30 sek filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=3ppdlchobV4
  10. U

Włosy miał białe niby mleko.Był przytomny, choć leczeni conynhaelą zwykle bez ducha leżą, bredzą, magia przez nich gada... Wiedźmin Chrzest Ognia. W części pierwszej, Geralt miał właśnie kolor włosów zgodny z książką. Redzi jeszcze nie eksperymentowali i nie mędrkowali czy aby takie...
  11. U

Można już gdzieś znaleźć jakieś przyzwoite tapetki z tego trailera?
  12. U

To pewnie jemu córke porwano.
  13. U

O Ciri. Jakby nie patrzeć to "adoptowana" córka Geralta i Yen :)
  14. U

Jest ten trailer w PL?
  15. U

Szczerze powiedziawszy to najbardziej czekam nie tyle co na pokaz gry, a nową muzykę, która będzie w tym trailerze :)
  16. U

Fan Kit do pobrania

Zdecydowanie. Wszystko o tematyce Wieśka 3 mam w swoim Fapp folderze, więc ta paczka to dla mnie nic nowego :)/> Ale jeśli mielibyście swoje stare tapety z Wiedźmina 1 i Wiedźmina 2 oraz plakaty to brałbym :)/> Czyli tak samo jak kolega wyżej. EDIT: Uupss a jednak są tam Tapety i arty z W1 i...
  17. U

How popular are TW books in Poland?