Search results

+
  1. U

    Co nieco o sprzęcie

    Średnio 15, 17 cali.
  2. U

    Co nieco o sprzęcie

    Witam wszystkich, długo mnie nie było ;)Na pierwszej stronie jest napisane, że to miejsce na rozmowy o planowanych zakupach. W kwestii laptopów jestem totalnym laikiem, a szukam takiego, który dobrze posłużyłby na studiach, czyli pociągnąłby Wiedźmina ;D Co możecie mi poradzić. Chciałbym się...
  3. U

    Gry kultowe i klasyki, na których się wychowaliście

    Fallout, Torment, Baldur's Gate 2. Sieciowo Diablo. Autentyczne debesciaki
  4. U

    Wybieramy moda!!!

    Tibor. Bo wiem, że jak się w coś angażuje to wkłada w to dużo serca.
  5. U

    Zlot - propozycje, dyskusje, itd

    Proponowałbym kosza, kopaną albo siatkę Forumowicze vs Twórcy
  6. U

    Po prostu sport

    Dzisiaj gra najlepsza z grup. Argentyna z Serbią i Holandia z Wybrzeżem Kości Słoniowej. Miodzio
  7. U

    Muzyka bez granic, czyli wszystko, czego słuchasz

    Wszedłem niedawno w posiadanie "Happiness is easy" Myslovitz. Niezłe, ale "Korova..." i "Miłość w czasach..." i tak są lepsze
  8. U

    My forumowicze

    Po tej stronie ekranu zwą mnei Michałem. Lat w tym roku 17. Mogę z dumą powiedzieć, że zarejestrowałem się niecałe dwa miesiące po powstaniu forum (czyli z hakiem 1,5 roku temu) i od tej pory staram się być częstym gościem i dopisać coś od serca. Zainteresowania: historia wojen, fantastyka...
  9. U

    Po prostu sport

    A ja tradycyjnie będę bronił naszych. Proponuję nastepujące zmiany w składzie- Zamiast 4+5+1 4+4+2. Szymkowiak na ławę, na rozegranie Jeleń. Do ataku z Żurawskim Brozek. Remisujemy z Niemcami, Kostaryka pokonuje Ekwador, gromimy Kostarykę i mamy drugie miejsce w grupie
  10. U

    Po prostu sport

    Dzisiaj sobie uświadomiłem, że po wyjściu z grupy bardzo mozliwe, że zagramy z Anglią. A ja mam koszulę w barwach Królestwa BTW: duża ma być ta flaga w "PS"?
  11. U

    Muzyka bez granic, czyli wszystko, czego słuchasz