Search results

+
  1. E

    Materiały graficzne z Wiedźmina - opinie i komentarze

    Hmmm ja mam taką sprawę odnośnie wyglądu wody. Owszem - wygląda pięknie, płynie, robią się fale, odbija obiekty, światło... Właśnie, nie wiem, ale jak ukazany był rzut z góry na wodę, ale też jak było trochę po kątem, jak dżeralt brodził w niej, to te odbicia wyglądały... eee trochę nie teges...
  2. E

    Forum - opinie, spostrzeżenia, propozycje i pytania.

    może to dlatego, że jest ~45 userów online?
  3. E

    Forum - opinie, spostrzeżenia, propozycje i pytania.

    omg ale się teraz wszzzystko muuuli. I ja chcę możliwość przeglądania tematów ze wszystkich działów.
  4. E

    Materiały graficzne z Wiedźmina - opinie i komentarze

    Nie no jestem pod wrażeniem grafiki, widać, że się nie obijacie, tylko ostro pracujecie! Fajny efekt fali w wodzie, sugestywna burza i upity Geralt :D Tak trzymać!
  5. E

    Materiały graficzne z Wiedźmina - opinie i komentarze

    Proszę bardzo http://www.youtube.com/watch?v=uuhTKBJComgMam nadzieję, że mnie bluealien nie zje
  6. E

    Tydzień z Wiedźminem - Wasze sugestie i uwagi na przyszłość

    Ja mam pytanie (nie wiem czy było, wuntek długi..) odnośnie materiałów filmowych (bo takie zapewne przewidujecie ;]). W ubiegłym roku te opublikowane na thewitcher.com po targach niestety nagrywane były chyba na słabszych kompach (gorsza grafika niż na tych zgrywanych w targów) no i się cięły...
  7. E

    Materiały graficzne z Wiedźmina - opinie i komentarze

    Wszystko fajne, system decyzji znamy z ubiegłorocznej prezentacji (:]), grafika pikna, tylko twarz Geralta.. :P ;)
  8. E

    Materiały graficzne z Wiedźmina - opinie i komentarze

    Powtórzę to, co napisałem w komentarzu. Wpierw screen:http://media.pc.ign.com/media/682/682220/img_3543928.htmlTeraz: Po co ten "refleks" pośrodku kostki brukowej? Takie coś byłoby ok np. w symulatorze lotu na "oszkleniu" kokpitu. A tu nie ma nic. Tylko glow od słońca, a i od tego glowa nie...