Search results

+
  1. patpul

    Teledyski bez granic, czyli wszystko, czego słuchasz i zarazem oglądasz

    Niedawno koledzy z Huntera nadali nowy wymiar jednemu ze swych najsłynniejszych numerów, czyli "Kiedy umieram". Obrazek jest zrobiony do tego po mistrzowski IMO.
  2. patpul

    Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna

    Świetny materiał. Przynajmniej dla mnie, jako growej lamy ;) (Bo gram w sumie w trzy gry od wielu lat, znaczy Football Managera, X-Plane'a i to, co proponują REDzi). Interesująca opowieść zarówno o rozwiązaniach przyjmowanych przez twórców, w jaki sposób można poprowadzić cały proces, dlaczego...
  3. patpul

    Seriale

    "Klan", zdecydowanie "Klan". To jest doskonała zabawa. A im nowsze odcinki, tym Klanowersum staje się coraz bardziej wyjątkowe :-) Oczywiście można połączyć z "W labiryncie", bo główny twórca ten sam, a i postaci się przenikają. Nie tylko o aktorów chodzi. Gorąco polecam "Klan" od początku.
  4. patpul

    Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna

    Prawie 181 godzin i... Jak głupek gapiłem się na całą listę płac po tym ;) Fajnacka giera. Piękne miasto, niesamowita oprawa muzyczna, całkiem niezła historia :) Na pewno sobie jeszcze tam pośmigam wkrótce. Jako bardzo niewymagający grajek daję mocne 9,5/10 :D
  5. patpul

    Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna

    Z niemalejącym zdziwieniem dodaję do ignorowanych kolejnych użytkowników tego forum. Nie datego - jak mi się wydaje - że jestm fanbojem CP77, tylko dlatego, że mierzi mnie czytanie o tym samym. Jak to jest, że ktoś od 238 strony (abstrakcyjne!) do teraz powtarza ciągle to samo? Albo powtarza po...
  6. patpul

    Pochwal się swoim V

    W co ubierasz te najlepsze statystycznie ciuchy? ;-) (A tak się przyprułem :p) Mnie urzekł(a?) ten/ta V w sukience i pod muchą. Piękne. Prawie się zakochałem 🙃 :-D🙃
  7. patpul

    Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna