Search results

+
  1. KikuchiyoPL

    Co nieco o sprzęcie

    Zainwestowałem ostatnio w RTX 3060, przy zwykłym przeglądaniu internetu występują skoki taktowania rdzenia i pamięci tak jak na screenie. Monitor 144hz, pod kartę podpięty jest też "drugi ekran" a właściwie TV. Normalka, czy zacząć się przejmować? stery poinstalowane.
  2. KikuchiyoPL

    Wypierający kolory HDR

    Mam problem z HDRem, po włączeniu go kolory stają się prosto mówiąc - wyprane, bawienie się suwakami nie za wiele mi mówi, bo nie ma standardowego - obniżaj aż logo będzie ledwo widoczne. Patrząc po redditach i tak dalej nie tylko ja mam taki problem, niektórzy bazują na ustawieniach swojego...
  3. KikuchiyoPL

    Cyberpunk 2077 - Dyskusja ogólna

    3h ściągania patcha i na wejściu już problem, co jest nie tak z HDRem? jak jest włączony wszystko wygląda jak wyprane, ustawienia mi nic nie mówią, bo jestem laikiem w tych sprawach. Ktoś coś? PS4 | SAMSUNG QE55Q70RAT
  4. KikuchiyoPL

    God of War

    Całkiem szybko tę dwójkę pyknęli.
  5. KikuchiyoPL

    The Last of Us

    https://www.ppe.pl/news/143454/figurka-ellie-z-edycji-kolekcjonerskiej-the-last-of-us-2-na-zdjeciach-nie-wyglada-to-dobrze.html Preorder na tę edycję u mnie wisi, ciekawe czy po prostu jakaś wczesna sztuka, czy tak będzie.
  6. KikuchiyoPL

    The Last of Us

    Live action na sto procent.
  7. KikuchiyoPL

    The Last of Us

    https://www.ign.com/articles/the-last-of-us-tv-show-in-the-works-at-hbo Dostaniemy serial od HBO, Druckmann na pokładzie razem z twórcą Czarnobyla.
  8. KikuchiyoPL

    Serial Wiedźmin (Netflix) - wrażenia bezspoilerowe

    Dużo rzeczy jest wplecione z sagi? czy cały materiał na podstawie opowiadań?
  9. KikuchiyoPL

    Co nieco o sprzęcie

    Okej, ale o co dokładnie chodzi? co to zmienia i czy są właściwie jakieś różnice w DNSie od Google, a w tym automatycznym.
  10. KikuchiyoPL

    Co nieco o sprzęcie