Search results

+
  1. Domi-kun

    Co nieco o sprzęcie

    Jeśli miałbym sam dobierać części do komputera, a nigdy tego nie robiłem, to złożyłbym taki zestaw...
  2. Domi-kun

    Co nieco o sprzęcie

    Dziękuję za odpowiedź. Ja też chiałem mieć jak najlepszą kartę graficzną, przynajmniej z tych wybranych modeli, ale nie nie znam się do końa na tych modelach i wydawało mi się, że skoro 3060 z laptopa DELL ma 6GB pamięci a 3050 z tych pozostałych stajonarnych ma 8 GB to w tym wypadku 3050 jest...
  3. Domi-kun

    Co nieco o sprzęcie

    Chiałbym wymienić mój laptop DELL sprzed 10 lat na coś nowszego. Znalazłem 3 interesujące mnie oferty i prosiłbym o radę, który z tych modeli jest najlepszy...
  4. Domi-kun

    Mammuna

    Od początku jak pokazana była ta karta to jej umiejętność była tak rozumiana, że bez sabatu wzywasz a z sabatem zagrywasz kartę odpowiadającą tej jednosce z cmentarza. W odróżnienia od Francesci czy Stefana ona nidy nie miała tworzyć dodatkowej karty, której nie było w talii. 1627999639 Od...
  5. Domi-kun

    Mammuna

    Działa dobrze tylko opis jest zły
  6. Domi-kun

    Oglądajcie GWENT Open #2 w ten weekend!

    W trzecim meczu, tym ostatnim, po zagraniu 2 lub 3 kart przez obu zawodników pojawił się komunikat o przerwaniu połączenia i zwycięstwie przeciwnika i to była przegrana na 3:0.
  7. Domi-kun

    Oglądajcie GWENT Open #2 w ten weekend!

    Jeśli zawody nie będą przeprowadzane stancjonarnie to nie da się wyeliminować ryzyka problemów technicznych po stronie graczy, a to pewnie było przyczyną tej ostatniej przerwy, biorąc pod uwagę jak to się skończyło.
  8. Domi-kun

    Oglądaj GWENT Open #1 w ten weekend!

    Pawloex przecież teraz streamuje
  9. Domi-kun

    Co nieco o sprzęcie