Cannot load spawnphase file spawnset_name.spn

+
Cannot load spawnphase file spawnset_name.spn

Witam.Jestem początkującym użytkowikiem Djinni.Mam następujący problem:Otóż chciałem wstawić postać ,która w zależności od godziny będzie wykonywać następujące czynności:spacer( do 3 różnych miejsc),siedzenie na krześle,i modlitwa.Wszystko ustawiłem,postać się pojawia i siedzi na krześle,lecz gdy powinna wstać i iść się przejść nic się nie dzieje.Próbowałem to naprawić,ale coś nie mogę,nie wiem co zmienić.W konsoli zaobserwowałem następujący błąd:"Cannot load spawnphase file spawnset_name.spn "Proszę o pomoc,thx.

Dodałeś spawnset w zakładce "Module Properties" do modułu? Jesli nie wiesz jak to zrobić, poszukaj na djinni wiki artykułu "aktywacja spawnsetu" (chyba ;P )

W "Actions Looped" zaznacz na true. Nie chcę strzelać, nie mam teraz djinniego pod ręką, ale wydaje mi się, że postać po prostu czynność raz wykonała. Nie pamiętam jak to działa, ale 'zawiązanie' czynności powinno pomóc.Zobacz też, czy action point'a nie ustawiłeś w złym miejscu, tj. jest wokół niego taka czerwona otoczka.I oczywiście dodałeś skrypt spawnujący. Sorry za tak chaotyczne rady, ale wynika to z braku na moim dysku Wieśka ;)

DarthMetal said:
W "Actions Looped" zaznacz na true. Nie chcę strzelać, nie mam teraz djinniego pod ręką, ale wydaje mi się, że postać po prostu czynność raz wykonała. Nie pamiętam jak to działa, ale 'zawiązanie' czynności powinno pomóc.Zobacz też, czy action point'a nie ustawiłeś w złym miejscu, tj. jest wokół niego taka czerwona otoczka.I oczywiście dodałeś skrypt spawnujący. Sorry za tak chaotyczne rady, ale wynika to z braku na moim dysku Wieśka ;)
Albo właśnie zamiast skryptu spawnującego może włączyć postać ręcznie. Uruchamiasz grę F5 u góry klikasz zakładkę Debug\Spawnsets\Module Spawnsets\ [ i tu nazwa towjego spawnsetu].

DarthMetal said: