Ciągnąć za sznurki. Błędne działanie karty?

+
Witam. Chodzi mi o działanie karty syndykatu "ciągnąć za sznurki" karta daje nam zysk, za każdą unikatową kategorię gangu jaką posiadaliśmy w talii startowej, oraz zmniejsza zysk za każdą unikatową kategorię gangu jaką kontrolujemy i o taką wartość pozwala przechwycić wrogą jednostkę. Więc przykładowo: jeśli w talii startowej mieliśmy 5 kategorii a na stole mamy 3, to możemy przechwycić jednostkę o sile 3 i mamy zysk 2. Tak przynajmniej powinno być moim zdaniem. Grałem przed chwilą z botem i miałem dokładnie taką sytuację, jaką opisałem powyżej. Pomimo faktu, że posiadałem 3 unikatowe kategorię gangu na stole karta nadal wyświetlała zysk 5 i nie pozwalała wybrać za cel jednostki o sile 3( był prawidłowy cel dla karty) aby ja przechwycić. Po prostu zyskałem 5 monet i tyle. Pamiętam, że kiedyś ta karta działa jak należy. Teraz mam wrażenie że karta nie zlicza kontrolowanych jednostek gangu i nie pozwalała na przechwycenie celu. Być może ja jakoś źle rozumiem działanie karty? Czy ktoś z was również miał problemy z tą kartą? Dołączam screeny z sytuacji.
Z góry dziękuję za pomoc.
 

Attachments

  • Screenshot_2023-05-04-20-34-45-545_com.cdprojektred.gwent.jpg
    Screenshot_2023-05-04-20-34-45-545_com.cdprojektred.gwent.jpg
    1.1 MB · Views: 35
  • Screenshot_2023-05-04-20-33-10-412_com.cdprojektred.gwent.jpg
    Screenshot_2023-05-04-20-33-10-412_com.cdprojektred.gwent.jpg
    1.8 MB · Views: 35

Lexor

Forum veteran
Niestety nie mam czasu, aby wczytywać się we wszystko, co napisałeś, ale sentencja "grałem przed chwilą z botem" zapaliła mi czerwoną lampkę, ponieważ już nie raz tak było, że karty w walkach vs AI miały jakies dziwne błędy, a w walkach vs gracz te same karty działały tak jak powinny.
 
Nie wiedziałem o tym. Sprawdzę w normalnej grze.
Post automatically merged:

Łowca czarownic chyba nie jest jedną z kategorii gangu i dlatego nie mogłem przechwycić jednostki (przypadek z dołączonego screena.) Sprawdzałem w normalnej grze i choć na karcie nie wyświetla się wartość siły to karta działa prawidłowo. Temat do zamknięcia. Sorry za kłopot.
 
Last edited:
Top Bottom