Pierwsze informacje o Wiedźminie 3

+
Status
Not open for further replies.
Pierwsze informacje o Wiedźminie 3

Bawiąc się w poszukiwacza znalazłem taki oto artykuł, którego autor podaje się na zaufanego informatora i piszę wszystko co można już zdecydowanie(przynajmniej w jego twierdzeniu) powiedzieć. Artykuł jest po angielsku, jednak wszystko jest napisane dosyć treściwie.

There will be three plot lines (same as the Witcher 2):

The first plot will involve the main events of the story which would revolve around the invasion of the Northern Kingdoms by the Nilfgaard, and it would also involve meeting the emperor himself (which was only mentioned in the two previous games).

The second sub-plot would be the big reveal of Geralt’s contract with the Wild hunt and the Elves of the other world which would lead to climactic discovery. However to avoid any spoilers we will not reveal it in this post.

The third sub-plot and perhaps the most anticipated, is the search and rescue of Yennefer (The closest person Geralt has to a wife). It is an equivalent of The Witcher 2′s quest titled “Where is Triss Merigold”, however the twist is that Yennefer (due to memory loss) would not want to be rescued.

Currently the game is in its early stages of development. Concept arts are being made, plot is being planned, analyzed and written. Doug Cockle (the voice actor for the first two games) has also declared interest and would like to continue working on the third game as the voice of Geralt (English Dub).

It is yet too early to decide on a release date, but if everything goes according to the base plan a release would be expected around early 2014 (it may stretch to 2015 due to unforeseeable events).

However there are a few known facts, the game will be much bigger in size, and it will give player more freedom to roam around. Although the game has some free roaming elements, it will not be completely free since the player will still be transcending trough different chapters of the game, and would not be able to go back and the reason for that is logical. The Witcher is a game based on time, once a period ends you are not able to go back there because the passing of time affects the plot. For example, if in “The Witcher 2″ Geralt where to travel back from chapter 2 location (Vergan) to Chapter 1 location (Flotsome) then by the time he gets there the war would have proceeded and have had ended without geralts intervention. Hence why The Witcher will never be completely free unless the protagonist is changed.

Czyli krótko podsumowując po polsku :
-3 wątki fabularne tak samo jak w Wiedźminie 2. Pierwsza dotyczy inwazji Nilfgaardu na Północne Królestwa,autor wspomina też o spotkaniu z cesarzem(tak jak wiele osób tu na forum przypuszczało). Druga skupia się na kontaktach Geralta z Dzikim Gonem i elfami nie z tego świata. Trzecia, najciekawsza, ratowanie Yennefer, co ciekawe proszę zwrócić uwagę na cytat "however the twist is that Yennefer (due to memory loss) would not want to be rescued." Czyżby Yen nie chciała być ratowana?.
-Gra znajduję się we wczesnej fazie produkcji(stan na 22 września). Tworzone są grafiki koncepcyjne, fabuła wciąż w budowie.
-Narazie jest zbyt wcześnie aby konkretnie mówić o dacie premiery, jednakże, jeśli produkcja obyła by się bez większych problemów miała by trafić na rynek na początku 2014r.
-Gra będzie znacznie większa od poprzedniczki
-Gracz będzie miał większą swobodę działania(otwarty świat?)
Załączam jeszcze mapę Nilfgaardu.

Źródło : http://thenexusnews.com/the-witcher-3-in-development-and-more-on-the-release-date/853239/

Ehh xDD

To, co żeś wykopał się już dawno temu na tym forum pojawiło. Zwykły fake.

Przynajmniej mapa wygląda autentycznie :D Dziwne bo odwiedzam forum dosyć często, widać musiało mnie jakoś dziwnym trafem ominąć. Po prostu ten ciągły brak info tak niecierpliwi człowieka,że chce wziąć wszystko w swoje ręce ;p No żeby chociaż REDzi jakąś grafikę koncepcyjną wypuścili, cokolwiek,żeby można było się tym jarać następne kilka miesięcy ;)

Cytując piosenkę " ...ale to już było i nie wróci więcej " A tak naprawdę to na forum ta plotka była już jakieś kilkanaście tygodni temu . Gratuluje jesteś bystry jak woda w klozecie!

michalek12345 said:
Cytując piosenkę " ...ale to już było i nie wróci więcej " A tak naprawdę to na forum ta plotka była już jakieś kilkanaście tygodni temu . Gratuluje jesteś bystry jak woda w klozecie!
Kilkanaście? Chyba z minimum rok temu, albo i więcej :p

Rozumiem,ludzie bez nerwów,człowiek ma prawo do błędu,nie siedzę na forum 24/7 żeby wszystko wiedzieć. Jeżeli temat jest bezużyteczny to niech trafi do kosza,nikt nikogo nie musi obrażać z takiego powodu.Proponuję trochę wrzucić na luz,gdybym wiedziałem,że to już było,to nie zajmowałbym się jeszcze tłumaczeniem i wrzucaniem obrazków.

Dosyć ciekawy i robiący NADZIEJĘ artykuł hehe szkoda ,że nie ma jeszcze filmika wtedy bym uwierzył :p:p a tak poza tematem o co chodzi z tymi orenami na forum ?

Doceniam(y) Twoje poświęcenie :) Wątpię żeby to była prawda. Takiego spojlera to nikomu bym nie wybaczył.

Racja, było już wrzucane dwa razy. Tutaj chociażby..

Maciejka - fajnie, że Ci się chciało tłumaczyć, ale dobrze byłoby wcześniej skorzystać z wyszukiwarki, żeby sprawdzić, czy link już nie był wrzucany. Tym bardziej, że jest dosyć stary.
Zamykam

Status
Not open for further replies.
Top Bottom