Wiedźmin 3 wersja pudełkowa bez GOGa a dodatki

+
Dzień dobry,

posiadam wersję pudełkową Wiedźmina 3 i początkowo uruchamiałam grę z GOGa ale bez rejestracji, po jakimś czasie GOG wyrzucał błędy i nie chciał się otworzyć, więc całkiem go usunęłam i grałam już bez niego. Chciałabym teraz zakupić dodatki do Wiedźmina i grać moim Geraltem z wersji podstawowej w tych dodatkach I stąd pytanie - gdzie mogę kupić te dodatki (bo rozumiem że nie kupuje się wersji pudełkowych tylko jakieś kody na gog), jak połączyć GOGa z moją wersją podstawową z pudełka i jak dołączyć do niej dodatki?
Muszę też dodać, że jeśli chodzi o GOGa to jestem kompletnie zielona w temacie.
 
Jeśli kiedyś uruchamiałaś grę z GOGa, czyli chyba domyślnie o Galaxy chodzi, to musiałaś mieć tam konto do którego twoja gra jest przypisana. Jeśli się na nie zalogujesz, to nadal tam będzie. I jeśli dokupisz dodatki i zainstalujesz, to automatycznie zostaną przypisane do twojej gry. A nawet nie musisz się logować, bo przy instalacji dodatków instalator i tak wykryje grę, którą masz zainstalowaną i do niej je przypisze.
 
No właśnie nie zakładałam na gogu galaxy żadnego konta - instalowałam podstawę z 4 płyt, na końcu była wiadomość że mogę grać rejestrując się ma gogu albo i nie. Zaznaczyłam opcje, że nie. Mimo tego po kliknięciu na ikonkę wiedźmina, uruchamiało się okienko GOGa i tam włączałam "graj" czy tam "start" zeby wlaczyc gre- ale żadne postępy się tam nie zapisywaly, po usunięciu GOGa z komputera gra się włączała po prostu z iknonki wiedźmina. Czy jak zainstaluje teraz GOGa to on wykryje, że kompatybilna wersja wiedźmina jest zainstalowana i ją tam zauważy/doda?
 
Wydaje mi się, że konieczne będzie zarejestrowanie gry, ale nie pamiętam dokładnie jak ten proces przebiegał. Chyba było konieczne wpisanie kodu z pudełka. Ale nie jest to konieczne do kupna i instalacji dodatków wg mnie.
 
@MaryLarens