Współtwórca NPC Nudity Mod, proszący o wskazówki od CDPR.

+
Cześć chłopaki,

Przepraszam za używanie Tłumacza Google.

Jestem połową zespołu programistycznego odpowiedzialnego za Cyberpunk Appearance Menu Mod.

Jedną z cech naszego modu jest wybranie niestandardowych nagich i częściowo nagich wyglądów z listy, którą stworzyliśmy, znajdując szczegóły ubioru dla każdego elementu, a następnie przełączając je, aby stworzyć wygląd.

Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby nie występować nago dla NPC na podstawie prawdziwych ludzi, aby przestrzegać wytycznych, osobiście martwię się, że mogą istnieć NPC, którzy mogą być problematyczni, o których nie wiemy, a chcielibyśmy wiedzieć jeśli jest gdzieś ostateczna lista, więc mogę upewnić się, że ją zastosujemy.

Ponadto ostatnio członek społeczności martwił się, że stworzyliśmy wygląd topless dla NPC q103_afterlife_crowd_female, ponieważ błędnie nazwałam go Female Afterlife Teen, kiedy dodałem go jako możliwego do odrodzenia NPC, ale nie zauważyłem, kiedy stworzyłem wygląd, ponieważ ja widzisz tylko zaszyfrowany identyfikator TweakDB instancji NPC (0x48059985, 37) i nazwę wyglądu, która w tym przypadku brzmiała citizen__rich_wa_rich_12. Natychmiast zmieniłem nazwę na Female Afterlife Crowd i sprawdziłem, czy nie ma innych niepoprawnie nazwanych NPC, a następnie zaktualizowałem bazę danych, ale martwię się, że mogą istnieć postacie, które mogą nadal budzić wątpliwości, ponieważ niektóre nazwy postaci zawierają słowo nastolatek, i martwię się, że dodanie wyglądu do NPC, który ma taki sam wygląd z jednym z „nastoletnich” NPC, będzie naruszać wytyczne,