Zawsze jest Nadzieja

+
Zawsze jest Nadzieja



Ci z Was, ktrzy śledzą od dawna materiały związane z Wiedźminem 2 powinni pamiętać zwiastun pt. Nadzieja (natomiast Ci, ktrzy go nie znają powinni go zobaczyć jak najprędzej). Krtki filmik ozdobiony jest muzyką Fryderyka Chopina. Utalentowany użytkownik youtube Taioo postanowił zaprezentować nam swoje umiejętności i zagrał nokturn F-moll Op.55
Poprosiliśmy go by opowiedział nam coś o sobie: Studiuję w konserwatorium w Buenos Aires, gdzie specjalizuję się w grze na fortepianie. Podczas nauki gram jedynie muzykę klasyczną, ale na swoim kanale youtube staram się pokazywać ścieżki dźwiękowe z gier (oraz filmw). Najbardziej cieszy mnie, gdy mogę połączyć granie muzyki poważnej z grami tak było w przypadku Wiedźmina 2 i nokturnu
A czy Wy prbowaliście zagrać jakiś fragment ścieżki dźwiękowej z gier o wiedźminie? Jeśli tak, to śmiało podzielcie się z nami Waszymi aranżacjami.
PS. Czy pamiętacie jeszcze informacje o chrze, ktry wystąpił w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2? Dostaliśmy kilka prśb o udostepnienie partytury tego utworu. I to ona LINK.
 
Jak dla mnie to najbardziej wzruszający trailer (dużą rolę odgrywa ścieszka dźwiękowa)
 

Vojtas

Forum veteran
Świetne wykonanie. Po trailerze Nadzieja na YT wzrosło zainteresowanie muzyką Chopina (sądząc po komentarzach). :)
 
Fajnie, że w końcu doceniliście Taioo - na forum wrzuciłem to już dawno (6.11.2011) temu:

kptwlodzimierz said:
Jeżeli komuś spodobał się delikatnie "podrasowany" na potrzeby trailera Hope utwór Chopina (Nocturne in F minor, Op. 55, No. 1) - tutaj jest jego wykonanie:

http://www.youtube.com/watch?v=-UMCzOzQjI8

Polecam kanał twórcy (Taioo), ma wiele ciekawych aranżacji, polecam :)
 
Wielki szacun dla Taioo. Swoją drogą to ten zwiastun robi największe wrażenie, właśnie dzięki muzyce Chopina.
 
Świetnie, że wielu ludzi docenia nasze Polskie produkcje (gry, muzykę).