Hallo :)Keth’aar-Sephira: erhälst du von Raimund, nachdem du die Ermittlungen in der Quest „Wyzima vertraulich“ abgeschlossen hast und er in den Sumpf aufbricht
Hallo alle zusammen , war schon lange nicht hier ...... ich hoffe ihr verzeiht es mir ...Ich wünsche euch allen ne schöne Silvesterfeier und guten Rutsch ins neue Jahr
Nie wiem jak u was , ale u mnie nic się nie dzieje z tym przyciskaniem i klikaniem . Jest tak samo jak w podstawowej wersji . ...A miało być tak pięknie ... :(PS. już działa , sorry za wprowadzanie w błąd :beer:
Guten Abend , ihr LiebenIch muß sagen, die Idee mit der Hexer Taverne ist Super.Ich hoffe , daß noch mehr durstige Gäste vorbei kommen um einen oder anderen Glas Bier zu trinken. :beer:
Miałam też coś podobnego,doradzono mi ściągnięciem dxupdate ( DirectX End-User Runtimes (November 2007)) Za nim ale go ściągniesz lub zainstalujesz ,zobacz czy czasem nie ma już nowszej wersji ( robiłam to w Styczniu 08) :) Albo skopiuj ten plik do TheWitcher--->nie w System --tylko w Data .