Search results

+
  1. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    :)
  2. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    Niewiem. czy dalej mówimy o CP2077 czy o Twoim ego? Co ma firewall do detekcji AV?
  3. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    lol
  4. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    Wywal mcaffe to największy shit jaki możesz mieć. Niech zgadnę - dodstałeś z laptopem..... lub komputerem. Wywal to.
  5. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    Skaner jest bardzo ogólnym stwierdeniem. Może więcej info? Co masz mcaffe? eset co? Jak napiszesz, że to bytefence to proszę trzymajcie mnie. (ADWcleaner natychmiastowo)
  6. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    zrobiłeś "sprawdź integralność"? wygląda na błąd na dysku
  7. reassor

    Hotfix 1.04 — lista zmian

    Nie jestem programistą, nie bronie CDPR. Naprawiam kompy, systemy i pomagam małym firmom działać. 60% narzekających ma zasyfiony system! 30% narzekających ma rację. 10% nikt nie ma pojęcia bez przyjrzeniu się bliżej Mówię o PC Nie mam magicznego kompa, ale jak na 256gb mogę zmieścić modern...
  8. reassor

    Godzina premiery gry

    to są "elyty"
  9. reassor

    [spoiler]Panie Lasu

    Ok wiemy, że baron ginie :P - ale czy jest sposób po jego śmierci na dorwanie jego kart do gwinta? ^^
  10. reassor

    Screenshot- problemy z robieniem zdjec

    Też nie kumam jak ;O a selfie sobie chciałem zrobić :(
  11. reassor

    [PC] Patch 1.1 - błędy w grze, propozycje zmian, sugestie

    Nie chcę zmieniać łatwego. Po prostu mówię, że przydał by się jakiś pośredni jeszcze.
  12. reassor

    [PC] Patch 1.1 - błędy w grze, propozycje zmian, sugestie

    1. Poziomy trudności : Łatwy = za łątwy normalny (drugi) = czasami irytuje - np. ignus fattus (tu zmieniłem na łatwy bo już jechałem łaciną ostro, a walka ma być przyjemna a nie irytująca - Nawet golemy itc zabijałem na drugim i się dało, a te cholery walą prawie za 1/3 życia). 2. Więcej gracji...
  13. reassor