Recent content by puszatek_kun

+
  1. puszatek_kun

    Ogłaszamy nową grę mobilną — The Witcher: Monster Slayer!

    Tak, już teraz ma, ale tylko jeżeli chodzi o tekst. Dialogi są po angielsku. W obecnym stanie jest bardziej casualowa od poków i bardziej uniwersalna (nie dbasz o jakiś tam rozwój zwierzątek, tylko biegasz i ciachasz maszkary, przy okazji robiąc jakieś fabularne zadania). IMO odniesie większy...
  2. puszatek_kun

    Przedstawiamy piąty dodatek do GWINTA, Pan Lusterko!

    I dlatego nie wzrosła cena niczego innego, a różnych bibelotów i rzeczy w sklepie było i jest wiele. Ta jedna tak mocno to odczuła. Rzeczywiście ma to sens :) Ja do ceny Cybera nic nie mam. Ciekawi mnie tylko ta polityka dawania znacznie mniej za odczuwalnie więcej. No ale, ich prawo. Czyli się...
  3. puszatek_kun

    Przedstawiamy piąty dodatek do GWINTA, Pan Lusterko!

    Nie wiem jak to wygląda teraz (nie gram od około roku), ale gdy jeszcze grałem co chwila były jakieś eventy gdzie było więcej złota, złoto x2, do tego zadania za 80 gdzie tak naprawde zawsze jest ktoś do wymiany i masz czasem nawet 2 razy w tygodniu 160 (albo i 320 jak jakiś event). Ponownie...
  4. puszatek_kun

    Przedstawiamy piąty dodatek do GWINTA, Pan Lusterko!

    Przepraszam, ale w ile karcianek grałeś? Jaka obecnie wymaga od Ciebie wydawania pieniędzy? Nawet podczas grania w HS'a, poświęcają grze z 10-15 min dziennie co dodatek miałem na minimum 100 nowych pakietów. Oczywiście jak ktoś się uparł na pełną kolekcję to pewnie bez grindowania czy wydania $...
  5. puszatek_kun

    Przedstawiamy piąty dodatek do GWINTA, Pan Lusterko!

    Mnie ciekawi co takiego zadziało się że w drugiej połowie zeszłego roku za pakiet Skórka + plansza + rewers + 25 beczek premium płaciłem 160-165 zł a obecnie za pakiet 25 beczek premium i skórkę mam zapłacić prawie 203 zł? Transport beczek na Jarudze podrożał? Trolle malarze zawiązały związki...
  6. puszatek_kun