Szukam tekstury

+
Witam. Szukam tekstury malowidła wykonanego na podłodze przed główną sceną z muzykantami na winnym festiwalu w Toussaint.
The Witcher 3 Screenshot 2020.11.26 - 01.30.22.19.jpg
 
Hi @hub997
Jest to tekstura kalkomanii namalowana na siatce, znajdująca się w folderze dlc\bob\data\environment\textures\decals\ornaments.
Z nazwą bob_decal_grapes_g
( above is Google Translator; It' a decal texture painted on the mesh, located in the folder dlc\bob\data\environment\textures\decals\ornaments. With the name bob_decal_grapes_g)
 
Ponieważ sam jestem zieloniutki w te klocki, mogę wspomóc @hub997 redpointując osoby mu pomagające (i jego samego, of course) :).
 
Hi @hub997
Jest to tekstura kalkomanii namalowana na siatce, znajdująca się w folderze dlc\bob\data\environment\textures\decals\ornaments.
Z nazwą bob_decal_grapes_g
( above is Google Translator; It' a decal texture painted on the mesh, located in the folder dlc\bob\data\environment\textures\decals\ornaments. With the name bob_decal_grapes_g)
Ok, dzięki.
 
@Nemomallo Kurde, nie wierzę, że szukałem też w tym folderze i ominąłem, bo była tam też tekstura wzoru na podłogę, którą używałem :LOL:
 
Last edited:
Następne tekstury poszukiwane, chodzi o stoły z winnego festiwalu z Toussaint. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?
The Witcher 3 Screenshot 2020.11.26 - 01.30.51.03.png
The Witcher 3 Screenshot 2020.11.26 - 01.30.46.68.png
The Witcher 3 Screenshot 2020.11.03 - 21.29.49.60.png
 
Tabele używają dwóch tekstur: bob_rich_wood_01 i prp_rich_carvedwood_a / b / c

Przepraszam: jak zawsze używam tłumacza Google. Możesz znaleźć wiele tekstur dla zasobów dekoracyjnych przechowywanych w folderach dekoracji jako prp_textures. prp_rich_carvedwood_a bob_rich_wood_01 Możesz również sprawdzić materiały i tekstury używane z Wolvenkitem lub konwerterem siatki (jeśli wiesz, jaką masz siatkę). Ale cieszę się, że mogę ci pomóc.

The tables use two textures: bob_rich_wood_01 and prp_rich_carvedwood_a/b/c