W3: Obawy

+
Powinni trzymać jakieś fake-pliki na fake-serwerze. Hakerzy szturmowaliby bramy, za którymi nie ma nic wartościowego, co może odwróciłoby uwagę od cennych materiałów.

Ed.:
Konkurencja już się boi i robi krecią robotę. ;)
 
Fatalna sprawa z tym wyciekiem, oby tylko nie było przesunięcia daty premiery. Spoilerami się nie przejmuję, wystarczy trzymać się forum i zaufanych stron. Cóż redzi sami sobie winni.
 
Ed.:
Konkurencja już się boi i robi krecią robotę. ;)

Dokładnie, też zastanawiam się ile w tym wycieku jest przypadku/roboty "hakera" a ile działania inspirowanego np. przez konkurencję. Powiedzmy sobie wprost, że W3 może trochę namieszać a wielkim firmom świata gier trochę to nie w smak.
Zajmuję się bezpieczeństwem sieci od lat i powiem szczerze, że niesamowicie zszokowało mnie trzymanie takich plików na zewnętrznych serwerach. Jest to wygodne ale przy tak dużej inwestycji po prostu nieodpowiedzialne. Za duże ryzyko błędu/niedopatrzenia ludzkiego.
Uprzedzając komentarze wiem, że Google Drive to rozwiązanie dla biznesu ale nauczyłem się nie ufać nikomu i niczemu. W kwestii zabezpieczeń zawsze najsłabszym ogniwem jest człowiek.

Strasznie mnie to boli bo trzymam kciuki za CDP i sukces Redów. Wykorzystywanie tych plików i ich publikacja to zwykłe chamstwo.
Zastanawiam się czy nie wypisać się z internetu do czasu premiery Wieśka.
 
Last edited:
Już nie róbcie z tego takiej dramy, że inne firmy się boją i wynajmują hakerów. Wycieki i włamy to norma w wielkich firmach, znak że CD Projekt stał się dużą i ważną firmą ;)

A wielkie koncerny i tak nadal będą zarabiały miliardy choćby nie wiem jak zajebisty był Wiedźmin 3. Dwójka była świetna, zgarnęła masę nagród i wyróżnień, a i tak sprzedała się kiepsko porównując do gier konkurencji. To że kolejna część odniesie większy sukces jest pewne, ale czy może w jakikolwiek sposób zagrozić gigantom branży do tego stopnia żeby ci zaczęli panikować? Wątpię.
 
@wthr