U mnie pewniak jest tylko na pierwszym miejscu, reszta prezentuje podobny poziom i równie dobrze miejsce 2 mogłoby być 5.
1. Breaking Bad
Tutaj nie mam żadnych wątpliwości, pewne pierwsze miejsce.
2. Gra o Tron
Miejsce trochę naciągane, ale do 4 sezonu był to serial prawie idealny i jako jedyny miał start do Breaking Bad(jako całość, bo BCS, mimo że genialne to poziom BB osiągnął wg mnie gdzieś w 4 sezonie). Sezony 5 i 6 były już trochę słabsze, ale nadal trzymały dobry poziom, a niektóre odcinki nawet poziom pierwszych czterech sezonów. Od 7 zaczęło się sypać, a w 8 wszystko boleśnie runęło(oprócz genialnej muzyki).
3. Better Call Saul
Genialny serial, gdyby nie to, że niektóre wątki były "tylko" bardzo dobre i odstawały od tych rewelacyjnych to byłoby pewne 2 miejsce.
4. The Office(USA)
Piękny serial, więź z postaciami wytworzona przez tyle odcinków pozwala przeżywać razem z nimi ważne momenty. 1,8,9 sezon trochę odstają, ale sezony 2-7 robią taką robotę, że można to wybaczyć.
5. Sherlock
Dla fanów pozycja obowiązkowa, uwspółcześnienie przygód detektywa wyszło świetnie i bardzo naturalnie. Szkoda, że sezon 4 był trochę słabszy.
Inne świetne seriale przychodzące na myśl to np.
Twin Peaks
Do połowy 2 sezonu genialny, później trochę słabiej, 3 sezonu nie dokończyłem, ale kiedyś to zmienię.
True Detective(1 sezon)
Chyba najlepszy serial detektywistyczny, szkoda, że reszta serialu jest już sporo słabsza. Ciekawe jak wypadnie 4 sezon.
Death Note(do chyba 25 odcinka)
Gdyby zakończenie było takie w filmie to może byłby w moim TOP5.
Czarnobyl
Jedna z lepszych produkcji od HBO.
Z Netflixa lubię też Stranger Things, czwarty sezon był świetny do 7 odcinka, końcówka nie utrzymała poziomu całości. Dark też jest świetne, ale 3 sezon dla mnie trochę słabszy od reszty.
Z seriali animowanych Batman: TAS i niektóre wątki Clone Wars, na czele z genialną końcówką, które być może jest najlepszą rzeczą ze Star Wars. Honorowe miejsce dla Arcane.
Jako, że produkcje Disney+ są popularne to od razu powiem, że dla mnie jedyny bardzo dobry serial na platformie to Mandalorian. Z Marvelowych najlepszy jest Loki, ale i tak nie jest to nic specjalnego. Z tego gatunku Daredevil wciąż nr1, a ten z Disneya pewnie będzie sporo gorszy. Peacemaker też jest niezły, choć nie dla wszystkich.
Nie oglądałem jeszcze kilku seriali będących w Topkach, ale mam je w planach. Mowa tu przede wszystkim o The Sopranos(kiedyś oglądałem, ale nie dokończyłem) i The Wire.
No i oczywiście Wiedźmin, rewelacyjny serial. A nie, czekaj...