Seriale

+
Po co oglądać marną amerykańską przeróbkę kiedy można obejrzeć oryginał? :blink:

Daj spokój i nie obrażaj. Fani Sentajów i Power Rangers zawsze żyli ze sobą w zgodzie, dając przykład, jak powinny się przyjaźnić fandomy, a nie jak Trekkies i Star Warsowcy. Oba seriale mają swoje wady i zalety.
 
Ostatnio stała się rzecz niesamowita w moim życiu, jak przeciwnik wszelkiej mangi, anime i reszty tych chińskich bajek nigdy nie sądziłęm że skończę jako fan jednej z nich (chyba bo nie wiem czy to podlega pod anime czy cokolwiek - nie znam się, ale jest to bajka na 100 %). Chodzi o Avatar: The last airbender. Kurde nigdy nie sądziłęm że historia o 12 letnim chłopczyku ratującym świat tak bardzo mnie wciągnie, ale przez święta oglądnąłem wszystkie sezony i dodatkowo jeszcze wziąłem się za kontynuacje w postaci Legendy Korry.
Zastanawiam się czy są tu jacyś fani tego uniwersum, bo mam kilka pytań dotyczących właśnie tego ostatniego - zacząłem czytać wiki, ale tam jest tego za dużo i chyba musiałbym poświęcić kilka ładnych dni by zdobyć informacje na których mi zależy:
[spoilery - nie czytać jak ktoś nie oglądał]