Wiedźmin 2 Intro - Interaktywna wizualizacja danych

+
Ta interaktywna wizualizacja danych, jej złożoność i doskonałość, objawiająca się w postaci figury idealnej czyli koła, przypomina mi w pewien sposób kod genetyczny DNA. W jednym jak i w drugim przypadku mamy do czynienia z masą informacji tak ze sobą połączonej, że tworzy ona coś niezwykłego. Dzięki DNA mamy życie, a dzięki tej wizualizacji możemy zobaczyć jak człowiek, próbując zbliżyć się do Boga i odczytać jego kod, chce sam stać się Demiurgiem i uczestniczyć w dziele stworzenia. Wysiłek, zaangażowanie i pasja ludzi z Platige Image uświadamia mi, że człowiek, mimo swoich ograniczeń, potrafi wciąż zadziwiać samego siebie.
 
Chcę dostać taką wizualizację gdyż:

- Jestem zapalonym grafikiem 3D, fascynującym się tym niemożliwie, jednak młodym jeszcze w tej dziedzinie. Taki plakacik motywował by mnie każdego kolejnego dnia do pracy, dalszej nauki pełnej zapału, by w przyszłości (oj marze o tym ^^) dołączyć do tak zacnego grona grafików/animatorów.

- Wiedźmin, jak również Tomasz Bagiński jest nierozerwalną częścią mojego młodzieńczego i coraz dojrzalszego życia. Częścią życia będącą inspiracją, małym światkiem do którego uwielbiam uciekać.

- I po raz kolejny - fascynuje mnie do granic niemożliwości wszystko co związane z grafiką 3D, animacją komputerową... Coś stworzonego dla mnie.

Pozdrawiam prześlicznie. ;)
 
No własnie wszystko pięknie ładnie itp. Szczytna inicjatywa i w ogóle.

Jednak może ktoś powie mi o właściwie jest na tym plakacie wyobrażone?

Moja dziewczyna miała podobne kręgi porozwieszane nad biurkiem, ale ona studiowała astro-fizykę, więc pewnie to nie o to biega.
 
Narsereg said:
Jednak może ktoś powie mi o właściwie jest na tym plakacie wyobrażone?

Wizja reżysera Tomasza Bagińskiego nabrała życia dzięki tytanicznej pracy zespołu artystów kierowanych przez reżysera animacji Maćka Jackiewicza. Animacja trwająca cztery minuty to efekt ich dziewięciomiesięcznej pracy.