Ekranizacja Sagi - czy za drugim razem będzie lepiej? (Hollywood, Platige Films, Netflix)

+
Status
Not open for further replies.
Jak dla mnie mnie muzyka to najlepszy element nowego zwiastuna, naprawdę świetna. I nie, nie bede nikomu tlumaczyc na dziesiec stron dlaczego uwazam ze jest dobra, od razu uprzedzam odpowiedzi. Po prostu mi sie podoba i uważam, ze Declan ma piękny głos. Sam zwiastun przecietny, szybki, nic specjalnego. Fajny kadr Cintru na początku.
 
Nowe fotki



 
Last edited by a moderator:
Widać, że chcieli z tym zwiastunem spróbować czegoś innego niż ostatnio, skupili się mocno na wojnie z Nilfgaardem zapewne by zaciekawić widzów GoT. Nakręcili bitwę, oblężenie miasta więc trzeba było się pochwalić :think:

Nie jestem pewien co do muzyki, brakowało mi w tym trailerze mocy, jakiegoś impaktu. Poprzedni trailer bardziej mi podszedł, to na pewno. Ale przy ostatniej scenie się mocno uśmiechnąłem, takiego Jaskra chcę widzieć.

Co wyciągnąłem z tego zwiastuna
-Zbroje NG wyglądają trochę znośniej faktycznie, choć nadal brzydkie
-Ładne zdjęcia
-Widać, że w przynajmniej niektórych scenach nie szczędzili na statystach
-Geralt spotyka się z Myszoworem przed poszukiwaniem Ciri? Byłoby to potwierdzenie że przeżył
-Co ten Vilgefortz? Kolejny, który zamiast walczyć magią, walczy wręcz / bronią białą. Mam nadzieję
że to jakoś wyjaśnią
-Fajne ujęcie jak Geralt przecina halabardę strażnika, który ma zabić Jeża
 
Zwiastun przeciętny. Obawiam się zmian w fabule, nie tyle przez względy sentymentalne co przez względy praktyczne. Jak im się rozjadą postaci, ich motywacje, wydarzenia to potem materiał źródłowy już w niczym nie pomoże.
Don't touch Roach ratuje ten zwiastun jak dla mnie ;)
Edit: