cdp.pl polskim dystrybutorem tytułu Wiedźmin Gra Przygodowa

+
MM360 said:
Zależy kiedy kto ma sesje:p Jako, że ja już od paru dobrych lat nie jestem studentem, to niezbyt pamiętam dokładne daty. Może podczas?:)/>
A jakieś nowe info będzie na temat W3 wraz z premierą nowego forum ? Rozumiem obecną posuchę, bo teraz Wiesiek sam się reklamuje po co większych stronach, będąc tu i tam nominowany do najbardziej oczekiwanej gry RPG.
 
Dlaczego jak chce się zapisać do newslettera to wychodzi takie info?
 
IwaN said:
A wówczas wszystkie posty i oreny pójdą się...

Pal licho oreny, ale...
Przy okazji ostatniego restartu forum praktycznie wszystkie posty poszły się kochać, drugi raz bym nie zdzierżył.
Żądam zadośćuczynienia, przywrócenia zrabowanego przeszło pół tysiąca wpisów, choćby wyłącznie w formie wartości dodanej do licznika postów, a także dziesięciu tysięcy (może być funtów brytyjskich) za straty moralne plus konto premium na... Ekhem. Niech zostanie dziesięć patyków. Nie będę taki.

IwaN said:
Planszówki przeżywają w Polsce renesans. Być może warto przekonać do nich swoich znajomych? Niekoniecznie zaczynając akurat od Wiedźmina.

Przekonać… Równie dobrze mogę próbować zawrócić rzekę przy pomocy łyżeczki. Rezultat będzie identyczny. Niestety planszówka jest totalnie nie dla mnie, chyba że jako ładny gadżet. Dlatego też infem tym jaram się niczym Aborygen na trzydziestostopniowym mrozie.
 
eustachyJ23 said:
Pal licho oreny, ale...
Przy okazji ostatniego restartu forum praktycznie wszystkie posty poszły się kochać, drugi raz bym nie zdzierżył.
Żądam zadośćuczynienia, przywrócenia zrabowanego przeszło pół tysiąca wpisów, choćby wyłącznie w formie wartości dodanej do licznika postów, a także dziesięciu tysięcy (może być funtów brytyjskich) za straty moralne plus konto premium na... Ekhem. Niech zostanie dziesięć patyków. Nie będę taki.
A ja proponuję, wzorem mojego drugiego ulubionego forum, pozbyć się jakiegokolwiek systemu oceniania postów i licznika tychże.