Wiedźmin 3: świat

+
nocny said:
Może sugerujesz się skrinami z poprzednich przyczep z okropnym filtrem wyostrzającym? On mógł sprawiać wrażenie, że wszystko jest bardziej szczegółowe, ale tak naprawdę wyglądało to okropnie. Teraz nie ma tego filtra, albo jest go mniej, albo jest lepiej zrobiony. W każdym razie lepiej to wygląda.
Sugerowałem się tylko trailerami. Nie znam się na grafice, więc oceniam "po swojemu" jak to dla mnie wygląda. I dla mnie bajkowość sprawia, że jest mniej szczegółowy świat. Te wyostrzenia o ile dobrze rozumiem o co Ci chodzi, dla mnie nie wyglądały okropnie.

Dużą różnicę można zauważyć w kolorystyce sceny z VGX jak Geralt jedzie na koniu na tle jakiejś wioski. Porównaj to chociażby ze sceną jak jadą na koniach na początku nowego trailera. Pogoda i otoczenie jest podobne, a kolorystyka w nowym trailerze mniej rzeczywista.
 
http://i.imgur.com/nuXEj8v.jpg Mapka niby spoko, ale co ze śnieżnymi górami :hai: Jeżeli są łódki, to co mi zabroni dwie kratki niżej przycumować. Do Novigradu będzie można tylko dopłynąć, czy po prostu będzie łąka w miejscu gdzie powinien być Oxenfurt.
 
Last edited:
Z drugiej strony, jak już włączono w jakiś sposób mocno odizolowaną od reszty mapy lokację z Kaer Morhen (i w ten sposób wykorzystali część swojej roboty przy TW1), oraz widzieliśmy lokacje z okolic Wyzimy (TW1),

Być może to były retrospekcje przygotowane na potrzeby trailera i wspomniane wyżej lokacje nie koniecznie muszą pojawić się w grze.
 
@tr chyba trochę popłynąłeś z rozmiarem świata ; ) Gdyby tak miał wyglądać obszar wielkości Skyrim+30% to skale świata wiedźminskiego by całkowicie szlag trafił. Nie sugerujcie się tak tą Wyzimą z trailera, dla mnie to wygląda jak tylko część jakiejś cutscenki/intra/CGI. Szczerze wątpię, żeby znalazła się jako grywalna miejscówka w grze. Brokilon? Gdyby świat miał być tak mały to armia Nilfgaardu byłaby chyba widziana z orbity bez teleskopu.