Wiedźmin 3: Dyskusja na temat wymagań sprzętowych

+
Ja nie znam się na sprzęcie i tak wyszło, jeśli nie będę miał komfortu z grania poszukam kogoś uczciwego kto mi skręci:) Już wiem żeby upierać się przy i7 4790k a karte mam dobrą bo akurat wychodziła 980 i w tym chociaż nie oszukali.
 
Last edited:
Ja nie znam się na sprzęcie i tak wyszło, jeśli nie będę miał komfortu z grania poszukam kogoś uczciwego kto mi skręci:)

Jeśli będziesz potrzebował pomocy w złożeniu zestawu, doborze części itd.
Napisz do mnie PW :)
A mój komp to że tak powiem, moja wizytówka w tych sprawach ;-)
 
Last edited:
No ten procek niestety może być solidnym ograniczeniem.
Lepiej I5 2500K i go kręć na te 4.5 ghz .
I5 3570K czy I5 4690K CAŁKOWICIE wymiotą tego I7 950.
Ciężko będzie bo całą płytę główną musiałbym wymienić. Nie ten socket. ;) Będę musiał podkręcać i liczyć na to, że jakoś uciągnie. Daje radę do 4GHz podkręcić, do tego GTX970 i 16GB ramu.
 
Ktoś się może orientuje jaka karta od czerwonych pozwoli mi na full detale w HD Ready i czy opłaca się brać ją już teraz?
 
@zimny

Ciężko powiedzieć jak się AMD będzie sprawowało w W3. Raz, że Nvidia maczała swoje palce w produkcji gry (Gameworks itp.). Dwa, AMD ma często problemy z narzutem sterownika na CPU. W grach mocno zależnych od procesora zdarza się, że sterownik "zamula" procesora, a karta działa na 3/4 mocy. Trzy, wszystkie prezentacje W3 siłą rzeczy odpalane były na PC z kartami Nvidii, więc współpraca kart AMD z najnowszym Wiedźminem stanowi jedną, wielką zagadkę. Wg mnie najlepiej poczekać do premiery i pierwszych testów. Najłatwiej byłoby oczywiście napisać "290/290x starczy do tych detali" lub "kup Nvidię", ale nie o to tu chodzi. Zalecam spokój i cierpliwość, za 50 dni wszystko będzie jasne:)
 
Panowie planuję zakup kompa
Pamięć GoodRam PLAY 8GB/1600 (2*4GB) CL9
Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache
Płyta główna ASRock H81M S1150 H81 2DDR3 USB3/HD/DVI/DS BOX
Procesor Intel CORE i5-4460 3.20GHz LGA1150 BOX